http://www.upi.com/Science_News/2012/09/19/Music-said-prerequisite-to-language/UPI-18601348086365/#ixzz272sBTNyK
Хьюстон, 19 вересня (UPI) - Музика і мова не вивчалися окремо, і справді музика може лежати в основі здатності набувати мови, а не навпаки, зазначають американські вчені .
Висновки дослідників з університету Райса суперечать превалюючим теоріям, що музика і мова когнітивно окремі та що музика є побічним продуктом мови.
"Розмовна мова є особливим типом музики", стверджує співавтор дослідження Ентоні Брандт.
"Мова, як правило, має фундаментальне
значення для людського розуму, і музика часто розглядається як така, що
залежить від мови, або отримана з мовних навичок.
"Але з точки зору розвитку, ми стверджуємо, що музика постає на першому місці і мова виникає з музики".
Немовлята починають чути мову як "навмисне і часто повторюване вокальне виконання», стверджує Е.Брандт.
"Діти прилухаються спершу до звуків мови і тільки потім до значення слів", зазначає Е. Брандт.
Музика -
це "творча гра зі звуком", говорять дослідники, а термін «музика»
акцентує увагу на акустичних характеристиках звуку незалежно від будь-яких
довідкових функцій.
"[Діти] чують не тільки її емоційний зміст,
але й ритмічні та фонематичі моделі й консистенції. Сенс слів
приходить пізніше", зазначає Е. Брандт.
"У той час як музика і мова можуть бути когнітивно та за відчуттями різні в дорослих, ми вважаємо, що мова є лише підмножиною музики з точки зору дитини," сказав Брандт. "Ми прийшли до висновку, що музика заслуговує на центральне місце в нашому розумінні людського розвитку".
Немає коментарів:
Дописати коментар