вівторок, 2 жовтня 2012 р.

трохи слів)

http://www.upi.com/Science_News/2012/09/19/Music-said-prerequisite-to-language/UPI-18601348086365/#ixzz272sBTNyK




Хьюстон, 19 вересня (UPI) - Музика і мова не вивчалися окремо, і справді музика може лежати в основі здатності набувати мови, а не навпаки, зазначають американські вчені .

Висновки дослідників з університету Райса суперечать превалюючим теоріям, що музика і мова когнітивно окремі та що музика є побічним продуктом мови.

"Розмовна мова є особливим типом музики", стверджує співавтор дослідження Ентоні Брандт.


"Мова, як правило, має фундаментальне значення для людського розуму, і музика часто розглядається як така, що залежить від мови, або отримана з мовних навичок.


"Але з точки зору розвитку, ми стверджуємо, що музика постає на першому місці і мова виникає з музики".


Немовлята починають чути мову як "навмисне і часто повторюване вокальне виконання», стверджує Е.Брандт.


"Діти прилухаються спершу до звуків мови і тільки потім до значення слів", зазначає Е. Брандт.

Музика - це "творча гра зі звуком", говорять дослідники, а термін «музика» акцентує увагу на акустичних характеристиках звуку незалежно від будь-яких довідкових функцій.


"[Діти] чують не тільки її емоційний зміст, але й ритмічні та фонематичі моделі й консистенції. Сенс слів приходить пізніше", зазначає Е. Брандт.


"У той час як музика і мова можуть бути когнітивно та за відчуттями різні в дорослих, ми вважаємо, що мова є лише підмножиною музики з точки зору дитини," сказав Брандт. "Ми прийшли до висновку, що музика заслуговує на центральне місце в нашому розумінні людського розвитку".


Немає коментарів:

Дописати коментар