"Думаю, що гра є вираженням нашої творчості; і творчість, я вважаю, є основою нашої здатності вчитися, долати перешкоди - і стати тим, ким ми можемо бути. На мій погляд, гра - це процес пошуку нових комбінацій для відомих речей. Комбінацій, які можуть дати нові форми вираження, нові винаходи, нові відкриття і нові ситуації "
Фред Роджерс, 1993
Фред Роджерс, 1993
Ось чому гра така важлива частина Kindermusik. У класі, де ми знайомимось з інструментами, використовуємо нашу уяву, розігруємо міні вистави (перетворюємось на білочок, пташок, павучків). І у себе вдома - там, де Kindermusik @ Home надає навчальні ресурси для дітей. Все це надихає на різні види гри в колі сім'ї.
Гра - це набагато більше, ніж просто розваги та ігри. Гра є природною діяльністю дітей. Дитина в грі стає цілеспрямованою і активно займається. У той час як ігри регулюються нормами, а значення гри в тому, що вона забезпечує свободу від оцінки та судження. Свобода у грі сприяє інтелектуальному розвитку, а також самостійному формуванню та розвитку особистості.
Гра - це набагато більше, ніж просто розваги та ігри. Гра є природною діяльністю дітей. Дитина в грі стає цілеспрямованою і активно займається. У той час як ігри регулюються нормами, а значення гри в тому, що вона забезпечує свободу від оцінки та судження. Свобода у грі сприяє інтелектуальному розвитку, а також самостійному формуванню та розвитку особистості.
У короткому підсумку, гра -це:
- поштовх до навчання;
- один з перших кроків до соціальної взаємодії;
- засіб розвитку самомотивації;
- одна з складових, яка допомагає прискорити когнітивний розвиток дитини;
- взаємозв'язок між дорослими та дітьми.
Немає коментарів:
Дописати коментар